Недвижимость в Крыму.

Шевченко

Posted on: 11 февраля, 2012

 

«Кохайтеся, чорнобривії та не з москалями…» так розпочинається одна з поем Т.Г. Шевченка.

комментариев 6 to "Шевченко"

Дійсно, Т. Шевченко у кожного свій. Але не розумію, як можна не любити його творчість. Він видатна особистість, я просто обожнюю поєми Шевченка, доречі, вони і сьогодні досить сучасні. Я читаю його вірши, і «проводжу паралелі» в сучасній дійсності. Він як пророк, передбачив багато, що відбувається зараз. Т.Г. Шевченко для мене герой, символ України. Він патріот своєї держави. Якщо б наши політики стали би перейматися долею України так же як і Т.Шевченко, то усі проблеми нашої держави були б вирішені, І вона стала самою богатою, квітучою, розвинутою…
Нажаль таких особистостей як Т.Г. Шевченко не було і не буде!

твір невідредактований, та написаний досить у розмовній формі!
Такі люди, як Шевченко були і будуть, ми просто не помічаємо творчості інших людей, талановитих!!! Наш народ пав духом і невзмозі відвестися, і саме до нашого народу звертається і звертався Шевченко!

У автора достаточно интересный взгляд на такую личность как Шевченко Т.Г. Написано живо и красиво. Ничего надуманного, все из жизни, из личного опыта. Меня тронуло. Автор передал свое ЛИЧНОЕ отношение, свой взгляд на жизнь поэта и его творчество. Ничего подобного , к сожалению, мне до сих пор не попадалось. Для меня Шевченко Т.Г. до последнего времени был символом Украины. Прочитав данное творение, сначала оторопел (других слов не подберу), мое устоявшееся мнение вкорне перевернулось.
В общем лично меня это сочинение заставило задуматься, переосмыслить многое, я другими глазами увидел Т.Г. Шевченко. Т. Шевченко — это не икона, и молиться на него не надо. Нужно самому уметь объективно оценивать ситуацию, личность, творчество, а не следовать кем-то надуманным стереотипам. Рассказав о своих чувствах, показав широкой публике эту статью, автор в какой-то степени проявил смелость.
Браво автору!!!

Дуже цікаво. Прочитала із задоволенням. Мені дуже сподобалось.
Стиль, в якому авторка написала твір-роздум про своє сприйняття Т. Шевченка та його творчості мені імпонує. Звертає увагу, що твір написаний з душею, без фальщі .
Я дуже люблю Т. Шевченка, та одночас розумію, що він був живою людиною, не позбавленою людських слабкостей (а хто з нас без гріха?). Але на мій погляд його творчі здобутки переважують його людську недосконалість. Отже, до Шевченка можна відноситися по різному. У кожного свій Т. Шевченко: хтось, любить його, хтось не любить, хтось сприймає його нейтрально, а я хочу сказати: нехай хтось із сучасних співвітчизників досягне таких висот, які досяг Шевченко Т.Г.!

Полностью согласен с автором. И считаю, что лучше умереть стоя, чем жить на коленях! Сестру надо было выкупать, а не бухать с «москалями» в Питере.

жах! Таких ганьбливих слів я ще не читала. Твір написано гарно, але зміст суперечить реальності.

Оставьте комментарий

Февраль 2012
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Давйте знакомиться

  • Рубрик нет

Статистика

  • 60 171 hits

RSS Новости с курортов

  • Произошла ошибка; возможно, лента недоступна. Повторите попытку позже.

RSS Частные объявления

  • Произошла ошибка; возможно, лента недоступна. Повторите попытку позже.